Kategorize | Makaleler

Puma’yı Tüketici Sorunları Hakem Heyetine Şikayet Ettim

Puma’dan aldığım ayakkabının yanlarında 4 ay sonra birtakım açılmalar oldu. Sonrasında aldığım mağazaya götürdüm. 15 gün sonra ayakkabıları bana aynı şekilde geri verdiler tabi içine beyaz bir zarffa mektup koyarak. Mektupta  “ayakkabınız  ürün test merkezi tarafından titizlikle incelenmiş ve ürününüze yönelik herhangi bir üretim hatası bulunmadığı, problemin kullanım kaynaklı olduğu tespit edilmiştir.” yazıyordu.

İyi güzel de ayakkabının kenarlarındaki açılmalarda benim bir suçum yoktu. Ayakkabıyı sadece dershaneye gidip gelmek için kullandım. İnsan kenarlarını yapıştırır diker öyle geri verir. İsteğiniz üzerine tamir yapıldı der. Bende tamam adamlar yapmış geri vermiş derim değil mi?

Ama öyle olmadı ben aldım ayakkabıları mağazadan eve geldim biraz araştırmanın ardından Tüketici Hakem Heyeti’ne şikayet etmeye karar verdim.

Kahmakamlık’da Tüketici Sorunlarıyla ilgili odayı buldum ve derdimi anlattım. İlk önce durumla ilgili ihtarname çekmemi ve dilekçe yazmamı istediler. Denilenleri yaptım. Geldim evime oturdum. Bir süre sonra beni aradılar ve ayakkabıları Ayakkabıcılar Odası’na götürmemi istediler. Götürdüm. İncelemeyi yapan amca bana “Oğlum bunların hepsi Çin’de üretiliyor adamlar tek bir ayakkabıyı Çin’e göndermezler tamir için, değerleri de on doları geçmez, bu ayakkabı tamamen üretici hatası sağlam yapıştırıcı kullansalardı buralardan açılma olmazdı dedi. ” Bu işlemlerden sonra raporunu yazdı ve faksladı.

15 gün içinde falan tekrar aradılar beni ve sonucun çıktığını söylediler gittim aldım sonucu. Birkaç gün sonra da Puma Mağazası’na gittim. Tabi aynı sonuçtan onlara da gitmesi gerekiyormuş. O nedenle işlem yapmadılar arayacaklarını söylediler. 3-5 gün sonra aradılar ve sonucun geldiğini değişim yapabileceğimi söylediler.

Mağazaya gittim arkadaş bana müdür bey gelene kadar siz ürün beğenin demesin mi! Bende ücret iadesi alacağımı söyledim. Çok bilmiş arkadaş mümkün değil dedi 🙂

Müdürleri geldi dedim size getirdiğim kağıdı okursanız ücretimi vereceğinizi anlarsınız yoksa hacze gideceğim dedim. Tıpış tıpış paramı geri verdiler.

Sizlerde bu tür durumlarda üşenmeyin ve hakkınızı arayın. Yapacağınız şey sadece Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne gitmek orada sizlere a’dan z’ye neler yapacağınızı söyleyeceklerdir.

 

Paylaşmak ister misin?

Facebook - Hotmail - Yahoo ile yorumla

yorumlar

8 Yorumlar için “Puma’yı Tüketici Sorunları Hakem Heyetine Şikayet Ettim”

  1. Emre dedi ki:

    Dilekçe örneğini mail atar mısın?
    Şikayet başvurusu için aldığımız mağazaya ait fişin olması şart mı?

  2. Özgür Can dedi ki:

    Bilgi verildi teşekkürler

  3. mehmet dedi ki:

    benımde adıdas ayakkabıyla ılgılı sorunum oldu..dılekce ornegını maıl adresıme atarsanız sevınırım

  4. nazım dedi ki:

    pumadan spor ayakkabı aldım alırken 6 ay ıcınde bır sıkıntı olursa geri getırebılırsınız dendi iç astar yırtılması dediler götürdüğüm daha 6 ay olmadı kullanıcı hatası olarak geri dödü 100 tl ücret ödedim daha 6 ay dolmadan yırtıldı sorun bizde cıktı bende dava açmak istiyorum dilekçe örnegi gönderebilirmisinşz arkdaslar banada..

  5. Yasin dedi ki:

    Dilekçe örneğini bende mail ile alabilir miyim lütfen ?

  6. zhcc dedi ki:

    Sikayete gittiginiz yerde dilekceyi veriyorlar kimlik fotokopi ve garanti belgesi fotokopi ile birlikte dosyalayip teslim

  7. Rıdvan Akkuyu dedi ki:

    Rica etsem bilgileri gönderirmisiniz

  8. alican dedi ki:

    kaymakamlıklarda dilekçe örnekleri var fatura ve servis fişi ile giderseniz kaymakamlığa başvuru yapabilirsiniz

Trackbacks/Pingbacks


Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Translate – Çeviri


Önceki yazıyı okuyun:
..

ömründe bir kere olsun uçanlar bir daha yeryüzüne dönmemeli ya güneş yakmalı ya yıldırım ya sıcak yağmurlarda erimeli

Kapat